Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

JAAAAA, we gaan toch echt!!

De kogel is door de kerk, de knoop doorgehakt, we zijn eruit! Per 1 oktober heeft Hotse de koeien verkocht en het quotum is al verkocht. Sjeemig, het is echt zo! Pfff..dat heeft voeten in de aarde gehad, je doet het toch niet 'zomaar' even, een bedrijf beeindigen dat helemaal met je verweven is. Ik heb diep respect voor Hotse voor de manier waarop hij momenteel bezig is. Nu is het wel zo dat hij het gewoon helemaal heeft gehad met de boerderij maar je weet toch ook dat er nu een compleet andere fase in je leven is aangebroken. En nu..? Tsja, de eerste plannen zijn gemaakt.. we gaan ruim 6 maanden naar Australië en Nieuw-Zeeland om daar rustig rond te trekken en ons even helemaal te bezinnen op het 'wat nu dan!' Plannen zijn er natuurlijk al wat, de afgelopen jaren hebben we al zo vaakrondgekeken naar extra mogelijkheden op ons plekje. Straks hebben we zat tijd om één en ander verder uit te werken met een biertje erbij op het strand ofzo..

Wink

Terkaple goes Down Under! Nog een paar weken hard werken aan de voorbereidingen en hopelijk geeft ook de Leerplichtambtenaar makkelijk het groene licht. Dan gaan we begin November!