Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

Nog 4 weken!

AARCH!! jemig wat gaat de tijd snel. We hebben nog 4 weken om hier de hele boel af te ronden en ons klaar te maken voor een warme zomer down under. Binnenkort de laatste gesprekken op school om het lespakket voor de kinderen te bespreken. Gelukkig is school enthousiast over onze plannen en doen ze absoluut niet moeilijk. Al moeten de kinderen wel hun boeken allemaal mee en de geplande toetsen maken natuurlijk. Wijzelf zijn in de afsluitende fase van het bedrijf. Hotse is bijna dag en nacht bezig met het schoonmaken van de stal, melkerij en tanklokaal en dezelfde functie vervul in onze woning. Ik kom ontzettend veel spullen tegen waarover ik me nu afvraag waarom ik die al jaren stof laat verzamelen in, onder en op onze kasten. Gelukkig is de container gewillig!

Hotse heeft trouwens zijn visum binnen van Australië en we verwachten deze week die van mij en de kinderen te krijgen. Datmoet je nog wel wat voor doentrouwens, zo'n aanvraag. Volgens mij heeft Australië een wervende slogan in de trent van: We are here, where the hell are you?? (trouwens niet zo lang mogen voeren want ze vonden het in de regering toch een beetje té!) Maar goed.... je moet ongeveer 70 vragen invullen varierend tussen je leeftijd (logisch) en of je ook terrorischtische aanslagen in de planning hebt (!!). Daarnaast bijna alle officiele papieren die je hebt toesturen (vooral niet online versies, die accepteren ze niet...welkom in 2009) en daarna nagelbijtend afwachten of het genoeg is. Ik heb dus al 4 x het verzoek gehad om extra informatie en kijk nu bijna ieder half uur of ik al bericht hebt. Zo nu en dan droom ik er zelfs van hahahaaha... nouja, echt grappig is het niet. We krijgen toch wel wat de bibbers en afentoe zitten we tegenoverelkaar en zeggen bijna tegelijkertijd : WAAR ZIJN WE IN HEMELSNAAM MEE BEZIG!!' Gelukkig is dat een kortstondige twijfel en schijnt daarna het lichtje al weer.. straks eerst maar onderweg zijn ( na 35 uren reizen zijn we natuurlijk allang blij ergens aangekomen te zijn) en laat het dan maar het land zijn waar we al 15 jaar weer heen willen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!