Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

Laatste dingetjes..

Alweer een week verder...ondertussen is ook mijn visum van Australië binnen en kunnen we ons concentreren op de last minute 'kleine' dingetjes. Gistermiddag de internationale rijbewijzen opgehaald (waarvan ik later hoorde dat het helemaal niet nodig was geweest trouwens, ze kijken er daar toch niet naar : p) en een paar lekker dikke leesboeken voor de kids. Tis tenslotte een lange vlucht en lezen is dan toch één van de betere opties (al zijn zij meer van de gameboy, mp4 en laptop

Undecided
) We moeten ze nog op de hoogte brengen van de paar kilo schoolboeken die ze mee moeten sleuren, hahaahaa..

Ons huis is trouwens ook voorzien van een tijdelijke nieuwe bewoner en dat is een goed gevoel. Zo hebben onze dieren een perfect vervanger als baas en dat is heel fijn (ook voor ons, Jinny Bedankt!!). Het bedrijf ligt er spik en span bij, helemaal gepoetst en geveegt, opgeruimd en weggegooid. Het is moeilijk voor te stellen hoeveel spulletjes we door de jaren heen verzameld hebben en niet alleen van onszelf trouwens. Omdat we een grote lege schuur hebben staat hier van jan en alleman (maar vooral van mijn broerlief) een behoorlijk hebben en houden. Maar goed, eerlijk is eerlijk van ons het allermeest. Dozen vol met halfnatte boeken, fornuizen uit ver terug de vorige eeuw in, vouwfietsen uit de jaren 60, enzenz... en dan heb ik het nog niet eens over de enorme verzameling bloemschikspullen. Eén en ander wordt dus met gulle hand weggeven, voor een prikje verkocht of vertrekt via de grofvuil container. Opgeruimd huis geeft een opgeruimde geest toch??

Heeft iemand trouwens ervaring met het gebruik van een eigen laptop in Australië? Kan dat qua stroom of hebben ze daar piekstroom boven de 240. De één zegt dit en de ander zegt dat namelijk en zolangzamerhand weet ik het even niet meer. Of daar een netbook kopen? En is er wifi aan de oostkust. Goed..volgens mij moet ik nog maar even google op en dit soort dingen zelf uit gaan vinden.

Vanaf nu is trouwens ieder weekend volgeboekt met etentjes, feestjes en andere leukigheden, supervoordeel van een poosje het land uit! HA!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!