Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

DIKKE WEEK

oohyeah!! nog negen dagen en dan is het zover. Ik vraag me af hoe mensen het doen met nog meer voorbereiding, ik kan er nu al bijna niet tegen...dat aftellen tot de grote dag.

We zijn aan het pakken! Omdat het daar zomer is hoeven we niets van ons dagelijkse kloffie te missen want het is hier nu toch echt herfst. Dus dikke trui weer aan, t-shirtjes met lange mouwen enzenz.. Kortom..al mijn lekkere zomerjurkjes, bikini's en kekke hempjes zitten al in de tas. Zo groot blijkt die toch niet te zijn want samen met een mini-hangmat, regenponcho's (tropisch regenwoud, he!) en wat andere dingetjes zit het toch al redelijk vol. Wel grappig, want het slotje van onze vorige reis (15 jaar geleden!!!) zit er nog aan. Dicht, dat wel dus het zal er af geknipt moeten worden maar ik herkende 'em' meteen. (inAzie trouwens waren al die slotjes ook hoognodig, al vond ik al die sleuteltjes wel stressen).

Ook zijn we bezig de laatste papieren dingen te doen. Zoals alle belangrijke papieren inscannen en naar onszelf e-mailen, voor de huurder van het huis alle belangrijke telefoonnummers bijelkaar zetten, adressen voor daar verzamelenen de laatste uitnodigingen voor ons afscheidsborrel de deur uit doen. HEERLIJK! Maar eerlijk is eerlijk, ik slaap ook slecht. Het is toch best wel een avontuur zo met de kinderen erbij en ik ben erg benieuwd hoe zij het gaan ervaren in Australië. Hoe gaan we het redden (want dat het gaat lukken is wel zeker maar ik ben nieuwsgierig naar hoe het loopt met ons nieuwe ritme enzostraks)Lukt het straks met het schoolwerk, hoe warm is het daar eigenlijk (hoelangvoordat we daar aan wennen)en dan nog watapen en beren van niet echt noemenswaardige grootte. Anyway... nognegendagen!!

Reacties

Reacties

mem

fijn om te kunnen lezen hoe het jullie zal vergaan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!