Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

En dan opeens nog maar twee nachtjes!!

Ja...jeemig...nog maar twee nachtjes te gaan voordat ons avontuur begint.

Alweer ontzettend veel gedaan deze week...wel van de leuke dingen gelukkig. Het huis is nu helemaal klaar om overgedragen te worden aan de huurder, de kinderspeel hoek is 'hielendal netjes'..ik verwacht dat de komende jaren niet weer zo net te zien eigenlijk. De kasten zijn opgeruimd om ruimte te creeëren voor het spul van de huurder, de auto is schoon zodat hij maandag meteen onder het kleed kan. Samen met Seger heb ik een middag appelflappen staan bakken want hij mocht trakteren op school . Aangezien zijn persoonlijke favoriet momenteel appelflap is konden we aan de slag. Met appels van de familie Knoppers (heerlijk!) en 'met zonder rozijnen'(want niet lekker) en heel veel suiker... Wel jammer dat er maar 6 tegelijk in onze oven passen. En met dertig appelflappen duurt het dan even, gelukkig waren we allemaal donderdag vrij (de kinderen van school en ik omdat de kinderen vrij waren van school) . Eind goed al goed want ze vielen wel in de smaak bij leerlingen en leraren. Zie het filmpje voor een stukje zingen.(wat kunnen die kinderen veel lawaai maken, ontzettend!!) Ze kregen allebei ook een boekje mee van hun medeleerlingen. Die van Wendel zit nog ingepakt en mag pas open in het vliegtuig maar die van Seger konden we lezen. Allemaal een eigen bladzij met heel veel hartjes en ik ga je missen enzenz.... eigenlijk best wel ontroerend..

De zenuwen komen daardoor nu in volle hevigheid opzetten bij de kinderen. Gelukkig nu pas en liggen ze niet al weken wakker maar we merken het nu toch echt. En het is ook logisch natuurlijk, de zenuwen krijgen voor een reis als dit. Toch hoop ik dat ze vannacht nog een ook dicht doen. Morgen de borrel met vrienden familie en bekenden en dan maandagochtend rond een uur of half elf die kant op (lelystad en dan verder met de trein)
Waarschijnlijk is dit de laatste vanuit Nederland ( ivm tijdgebrek) dusseuhh...tot DownUnder!!

myrthe

liefe Seger, ik sil dij hiel erg
misse en Wendel ek.
folle plesier en ek
foar dyn heit en
en mem.
Groetjes myrthe

Harmen en Klaske

Hoi alle vier,

nu is het avontuur toch echt begonnen voor jullie. Wanneer jullie dit lezen zitten jullie al lang en breed ergens "down under"
We wensen jullie veel plezier toe! Geniet ervan en tot over een half jaar!

Groetjes van ons

PS: Leuk dat we op zo'n manier mee kunnen kijken!

Chris, Jolanda, Yente, Keye en Joas

Hoi lieve allemaal!

Nu echt onderweg! Spannend, maar bovenal leuk! We kijken uit naar jullie verhalen! Geniet van alle avonturen en van elkaar!

Wederom liefs!

Ids

Mem belde vanmorgen (woensdag) om 10.00 uur dat ze jullie gesproken had dat jullie veilig in Australie waren aangekomen, kapot, dat wel.
Succes en geniet er van.

Ids

Richard&Annette

Hoi,mooi dat jullie te plek zijn.Je had even op tv de serie airport moeten kijken.Daar is het heel vaak in van Down Under dat ze daar wel vaker planes niet op tijd laten vliegen!Maar ja veel plezier daar en groeten aan de Wallabies

de brinkies

howdy mate !!
We ha it juster efkes oer jim han by de volleybal natuurlik en oer it moaie waar der !! pfff we binne net jaloers ofsa hjer ;-)
No we sille jim folgje op reis mee .nl, en binne beneid nei al jim belibbenissen.
grtjs: Wietze, Alyna, Nick & Jesse

Albert, Judith en Jari.

Hoi, no ik les it al, jim binne te plak. Jari freege de moandei's gelyk al: "wer soe Seger no weze?". Genietsje der lekker fan, foar dat je it witte is it heale jier alwer om. Groetsjes fan Judith, Albert en Jari. We folgje jim op de pc. Doei!!

Lenie en Anne

hoi,
fier foat en dochs mooi ticht bij.

wij folgje jimme op de reis,
groetnis van us ut cosda des goinga

Pieter,Lieuwes en Familie

Hoi Seger en Wendel en Hotse en Betty .
Jullie hebben al heel wat gezien in australie .
Leuk hoor al die foto's en verhalen .
Geniet er nog maar lekker van wij wensen jullie alvast een gelukkig en gezond 2010 Doei Fam Lieuwes Akmarijp