Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

Whitsundays!!

Hehoi!!Na wat omzwevingen zijn we nu toch aangekomen bij de Whitsunday iIsands.

Nergens om hoor!!Maar het is hier echt vet warm, zo rond de 30 graden..we zitten dus nog in de 'wen'fase..sjeemig.De kinderen willen het liefst van zwembad naar strand via zwembad reizigen en noemen het hier 'de sauna'. Het tempo ligt daardoor laag,veel lager dan we oorspronkelijk van plan waren. Vandaar dat we niet naar cairns gaan maar hier een weekje blijven en dan richting outback gaan. Iedere dag een end rijden trekken wendel en seger echt niet.

Tot nu toe is het wel heerlijk...we hebben gesnorkeld en zijn een dag met een boot mee geweest. Super was dat! Ik kan nu jammer genoeg geen foto's uploaden maar dat doen we zo snel mogelijk. Ook hebben we een prachtig grottenstelsel bezocht waar we heerlijk in hebben rondgedoold.

Bedankt voor jullie berichtjes, het is erg leuk om zo nu en dan even op internet te zijn en dan de berichtjes te lezen.Feels good!!

Verder weinig nieuws onder de zon, we zijn gezond,al lichtbruin en nog steeds in omschakelstand dus we hebben nog even nodig om helemaal optimaal te reizen.

Binnenkort de lange verhalen, ik zit nu voor 2 dollar per tien minuten bij een resort dus daar brei ik nu een eind aan..

Dikke tut van ons!

jurien

Hallo Allemaal, lijkt me eigenlijk logisch dat je moet schakelen. Ik heb er in nederland al last van als het ineens warm weer wordt, laat staan aan de andere kant van de wereld. Gisteravond was Nynke hier met Iwan. Erg gezellig gekletst. Was ook al weer een jaar geleden zowat. Dit weekend zijn we in Harlingen i.v.m. verjaardagen. De Sintintocht gaan we helaas niet redden. Ze gaan zo eerst voetballen in de stromende regen(zieeeligggg!) Ja, hier in Wormer erg herfstig weer. Groetjes!

Jolanda

Hé hoi daar!

Leuk om weer even een berichtje van jullie te lezen en dat alles goed is en goed gaat! Hier veel regen, een 7 op mijn examen psychopathologie bij kinderen, naar de intocht van Sinterklaas geweest (toen was er zon! Yes!) en zo naar Keye zijn eerste zwemles, wat hij niet echt ziet zitten...Kortom het leven gaat hier gewoon door! Lekker blijven genieten! en tot hoors maar weer! Liefs Jolanda en de rest....

Brigit Hofstra

Hoi Bakkertjes,
We kijken regelmatig even op de site en het is goed te lezen dat jullie het naar de zin hebben.
De temp zal idd wel even wennen zijn en ja dan moet je je tempo daar even op aanpassen en dat valt niet altijd mee voor ons Hollanders :).
Hier ook warm voor de tijd van het jaar, regen en zo'n 13 graden, verder regelmatig regen weinig aan dus.
Verder alles goed, afgelopen week St. Maarten en Sinterklaas is gister aangekomen, Jelmer is dus behoorlijk hyperdepiep :)

Groetjes van ons
Brigit

cees, joke, thys en alex

Lang zal hij leven...
Lang zal hij leven...
Lang zal hij leven in de gloria, in de gloria, in de gloria
Hiep hiep HOERA!!!!!!

Seger van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
We hebben voor je gezongen en nemen een lekker eeeh stukje brood op je verjaardag. Het zal wel een beetje gek zijn om je verjaardag in Australie te vieren. Het is vast nog nooit zooooo HEET geweest op je verjaardag! Heel veel plezier vandaag!

Hier is alles wel goed. Ik (Joke) heb een hersenschudding. Ik ben op het ijs gevallen. Maar dat gaat steeds wat beter. De verjaardagen van Alex en van Heit/pake waren erg gezellig al hebben we jullie natuurlijk wel gemist. Verder is het snert weer maar dat hadden jullie vast al wel gehoord.

Groetjes en dikke tuten,
Cees, Joke , Thys en Alex

Annigje&Wytse, Anna, Nynke en Sytse

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAA!!!!!
Seger van harte met je 8ste verjaardag!!!!
Als je dit leest is de dag bij jullie bijna voorbij!!
Ik hoop dat je, ondanks alles, (zonder ons, de megagrote kado's, de lekkere oranjekoek, enz...) tóch een leuke verjaardag hebt!
Als we binnenkort in de buurt zijn, wippen we even aan.
Zolang zullen jullie het even zonder ons moeten doen.

Hartelijke groetjes, Wytse & Annigje, Anna, Nynke en Sytse-Marcelis
Dit

Diny en Mientje

Hallo daar aan de andere kant!
Seger van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Heel veel plezier tijdens jullie vakantie.
Hier is alles goed, veel regen zoals gewoonlijk.
Mientje is vandaag nog even bij oma en pake geweest en daar was ook alles goed.

Groetjes van e Lemmer

familie Attema

hallo allemaal!

Hoe is het daar aan de andere kant van de wereld???
Seger van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag.
Hebben jullie het ook nog gevierd??
Op school zijn de kinderen ook net begonnen met de suprise.
Jullie verhalen klinken echt ontzettend leuk!!
Maar er komen zeker weten nog veel meer bij.
We hebben de foto gezien met de koala en de slang bofkonten.....
Veel plezier verder!!!!

groetjes van de familie Attema

Chris, Jolanda, Yente, Keye en Joas

Lieve Seger,

Alweer 8 jaar! Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Een bijzonder land om je verjaardag te vieren, dat vergeet je vast niet gauw!

Lieve verjaardagsgroetjes van ons allemaal!

Kirsten, Ids, Annelie, Jelte en Thijmen

Seger, gefeliciteerd met je verjaardag.
Hoe bevalt het leven op z'n kop?
Ik wens je een fijne verjaardag toe met veel plezier.
groeten aan de rest

uit Gorinchem

Tineke

Wylène we vertellen niks verder hoor. Ik zal maar niet vertellen wie ik heb, trouwens ik ga er van uit dat de Sint dit alllemaal zelf regelt.
We geven hem niet het adres van deze site.
Seger, het is wel heel bijzonder om je 8e verjaardag downunder te vieren. Lokwinske.
Volgende week begint het schoolschaatsen, muts op, handschoenen aan , die hebben jullie vast niet in de koffer gedaan. Alles heeft zijn charme.
Jullie zomer, wij de winter, alleen op Thialf voorlopig.
Groetjes

hotse en betty

groetjes van de buren van heit en mem c q. pake en beppe uit de pr.cristinastr op de joure. maar een fijne vacantie.