Terkaplegoesdownunder.reismee.nl

Folle Lok en Seine in 2010!!

HOHOHO!

wat heb ik gehoord, een WITTE kerst potjandosie (zijn we es één keertje het land uit

Laughing

Natuurlijk gunnen we het jullie van harte en we hopen dat iedereen een ontzetten fijne kerst heeft en een gezond en gelukkig 2010. Zelf genieten we ook even van de feestdagen en we doen het lekker rustig aan. De kerst brengen we door in Oberon, een klein dorpje vlakbij Sydney. Weinig te doen maar gelukkig is het zwem weer dus we weten ongeveer wat de planning is. Gelukkig zijn we uit de enorme warmte getrokken het hoogland in, hier is het rond de 31 graden wat na een paar weken 38 graden heel fijn is. Ook koelt het 's nachts tenminste normaal af en slapen we allemaa ook wat prettiger. Kortom, ook hier is het fijn.

We hebben trouwens een nieuwe planning gemaakt die meteen na Oud en Nieuw in moet gaan. Als er niets tussen komt dan trekken we 1 januari in één keer door naar iets west van Melbourne om daarna via de kustroute weer rustig naar Sydney te trekken. Eind januari hopen we daar te zijn om de stad wat langer te bezoeken dan straks die ene oudjaarsdag. We moeten de camper 10 februari inleveren dus tijd zat!

Nogmaals een fijne kerst en een gelukkig 2010 van ons

Harmen en Klaske

Jim ek in hiele fijne Kryst tawinske en boppenal in segent nijjier!!

Wat sille jim in bysûndere Kryst/Ald en Nij ha mei 31 graadsjes!!

Mar wy ha idd ek in bysûndere Kryst, wy ha snie :D!

Leuke foto fan jimme trouwens!

Groetnis!

Leendert en Alie Noordmans

Ook van ons uit Joure een hele fijne kerst en een gelukkig 2010
Is inderdaad heel vreemt een kerstboom bij meer dan 30 graden

myrthe

Hoi seger wendel
een wilde dolfijn: hest em ek voert?
en een lang beest en nog op een olifant zitten!
Goede krystdagen en in lokkich nijjier!
groetjes van mij myrthe en van djurre & myn heit en mem

yvonne, gerard + kids

Hoi daar,

Zo te horen / zien vermaken jullie je daar prima !
Wat een giga verschil in weer hè. Hier een witte kerst )nog afwachten trouwens want het begint nu serieus te dooien) en jullie een graad of 30. Ook leuk...

Anyway,
voor jullie ook fijne kerstdagen gewenst en een heel gelukkig en gezond 2010. Een bijzonder begin hebben jullie in ieder geval al. Genietse !

groetjes,
Yvonne

Johannes heeringa

Ik wens jullie hele fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.
Johannes.

Pieter,Gerlinda Jurre en Tieme

Heeeyy, wat sjoch jimme der goed út!! Waaauuww, wat in stukken ;)) Marre: ek hiele noflike en waarme dagen tawinske, en fansels ek in hiel lokkich 2010. De start kin net better neffens my!
Dikke túten fan ús fan 'e Jouwer!

Chris, Jolanda, Yente, Keye en Joas

Yes, een witte kerst, het is hier erg mooi, die witte wereld. Donderdag kon niemand op het werk komen, dus het levert ook nog vrije tijd op! Leuke foto van jullie vieren! en zo te lezen vermaken jullie je goed, fijn! Voor 2010 wensen wij jullie toe, dat de reis jullie brengt, waar jullie op hopen! Liefs van ons allemaal

Jaap en Anja

Ook wij wensen jullie een geweldige kerst toe en een spetterend nieuwjaar.

Vanuit Salisbury de groeten van Jaap, Anja en familie

jurien

Fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2010!!!! Groetjes vanuit kerstig en geheel wit Wormer.

Cees en Joke, Thys en Alex

Een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst vanuit Ryptsjerk. Ik hoop dat het een top jaar voor jullie wordt. Het kan natuurlijk nu al niet beter in jullie campertje toeren door de bush bush en lekker snorkelen tussen de visjes. Ik ben huis niet jaloers hoor. Het is hier ook leuk. We hebben veel sneeuw en ik heb al een keer geschaatst en het woont hier heerlijk in ons nieuwe huis. We hebben speciaal nog een dansje voor jullie gemaakt, kijk hier maar even naar. http://elfyourself.jibjab.com/view/aWqYgW2im6jOMCUt heel veel XXXX jes Joke Cees en Thys en Alex

Wytse & Annigje Anna, Nynke en Sytse-marcelis

dag lieve schatten!
jullie alvast een heel gelukkig nieuwjaar!!!!!
wij zitten over drie uur pas in het nieuwe jaar.
bofkonten!
bij jullie is het vast heel mooi om dat vuurwerk te zien mooier dan hier. toch............? of niet. haha
groetjes van ùs allegeare (Wytse & Annigje Anna, Nynke en Sytse-marcelis)

Ik mis jullie wel in deze bijzondere dagen van het jaar!
We wensen jullie alle goeds en we hopen dat deze reis jullie veel nieuwe inzichten en ervaringen oplevert!
liefs en tút van ons allen xxxxx

Kirsten, Ids, Annelie, Thijmen en Jelte

folle lok en seine.
Eltsenien in sûn en moai neijier tawinske.
It bliuwt leuk om jimme verhalen te lêzen en de reis te folgjen.
De mazzel.

Sanna van Schaik

Hallo,
Hier ligt ongeveer 10cm sneeuw.
Wat hebben jullie mooie fotos gemaakt.
Hebben jullie het naar je zin?
Nog een gelukkig nieuwjaar.
groetjes Sanna

Corrie de Ring

Hallo Hotse ,Betty en kids,

Sinds 4 januari heb ik even op jullie side gesnuffeld
[ gegevens gekregen van pa] , leuk om jullie zo wat te kunnen volgen in het verre Austalie. Voor jullie een hele moedige stap en onderneming, maar geniet er maar van.

Ik wens jullie een heel goed en gezond 2010 toe.

Een heel goede reis verder en weer een behouden thuiskomst als de trip straks voorbij is.

groetjes Corrie de Ring